Regulament


1. Pot deveni parteneri locali SNV editia curenta organizatii si institutii non-profit sau grupuri de initiativa fara personalitate juridica.

2. Pentru a deveni partener local, o organizatie/institutie sau un grup trebuie sa aiba un cont pe platforma SNV accesibila la sectiunea Contul meu si sa introduca minim 1 activitate in calendarul national SNV editia curenta.

3. Prin inscrierea pe platforma SNV, partenerii locali confirma ca accepta acest regulament.

4. Partenerii din SNV 2014 pot accesa contul creat anul trecut, cu aceleasi date de acces. Partnerii noi trebuie sa isi deschida un cont nou.

5. Partenerii locali pot incarca sigla organizatiei in sectiunea Contul meu pentru a fi afisata la sectiunea Lista parteneri. Partenerii care nu incarca sigla vor figura cu numele.

6. Activitatile care pot fi inscrise de partenerii locali in calendarul national trebuie sa fie conforme cu spiritul SNV si sa se incadreze in cele 3 tipuri de activitati recomandate:

  • activitati de voluntariat
  • activitati de promovare a voluntariatului si a oportunitatilor de voluntariat
  • activitati de recunoastere si sarbatorire a voluntarilorsi voluntariatului

7. Inscrierile de activitati in calendarul activitatilor SNV se inchid cu 1 saptamana inainte de inceperea SNV.

8. Activitatile propuse de partenerii locali SNV editia curenta pentru calendarul national SNV trebuie sa se desfasoare in perioada evenimentului.

9. Activitatile introduse in calendarul national trebuie sa aiba date de contact valide.

10. Activitatile introduse in calendarul national trebuie sa precizeze clar daca evenimentul este deschis sau nu pentru voluntari doritori din comunitate.

11. Partenerii locali isi asuma responsabilitatea de a ne transmite, prin sectiunea Contul meu:

  • Estimari privind numarul de voluntari, beneficiari si resurse care urmeaza sa fie implicate in SNV, (inainte de eveniment).
  • O raportare narativa si poze de la evenimente (post-eveniment). Raportarea se deschide in prima zi de SNV si ramane deschisa timp de 2 saptamani dupa incheierea SNV.
  • o raportare cantitativa privind numarul de voluntari, beneficiari samd implicati (post-eveniment). Raportarea se deschide in prima zi de SNV si ramane deschisa timp de 2 saptamani dupa incheierea SNV.

12. Certificatele de apreciere pentru partenerii locali sunt eliberate doar daca s-au primit raportul si pozele in termenul agreat si daca s-a solicitat un certificat de catre partenerul respectiv. Certificatele sunt trimise la adresa de e-mail furnizata la inscrierea in Contul meu in cea de-a 3-a saptamana dupa incheierea SNV, in format electronic, pe numele organizatiei/institutiei/grupului inscris pe platforma SNV. Din sectiunea Contul meu se poate descarca un model de certificat de apreciere pentru voluntarii partenerilor locali.

13. Sigla SNV trebuie folosita, fara modificari, in toate contextele in care se mentioneaza SNV si unde acest lucru este posibil, cu link la www.saptamanavoluntariatului.ro.

14. Materialele promotionale SNV pot fi folosite strict in contextul SNV sau a a unor activitati potrivite cu spiritul evenimentului.

15. Pro Vobis isi rezerva dreptul de a refuza afilierea cu SNV a unor entitati sau activitati nepotrivite cu spiritul evenimentului, care nu respecta legislatia in vigoare si bunele practici in domeniul voluntariatului, care au incalcat regulamentul SNV in trecut sau evenimente cu informatii insuficiente sau neclare ca scop si organizare.

Vezi si sectiunea Intrebari frecvente

.